پرسش های متداول

 از اینکه برای بهبود بهداشت دهان ودندان از آکواجت استفاده می کنید از شما سپاسگزاریم. پرسش های متداولی در ارتباط با نحوه نصب واستفاده از این وسیله وجود دارد. در ادامه نظر شما را به پاسخ این پرسش ها جلب می کنیم. تقاضا داریم در هنگام مواجهه با هر مساله جدید به آدرس ایمیل زیر پیام دهید. در اسرع وقت به پرسش شما پاسخ خواهیم داد.

info@npbfuture.com

1- آکواجت چطور نصب می شود و کار می کند؟

دستگاه آکواجت یک شیر تغییر مسیر دارد که به سادگی بر روی شیر روشویی نصب می شود. این شیر تغییر مسیر دارای یک خروجی است که یک بست آبی رنگ دارد. شلنگ انتقال جریان آب به این بست آبی رنگ متصل می شود.

برای استفاده از آکوا جت می بایست جریان آب را از شیر روشویی برقرار کنید. سپس اهرم شیر آکوا جت را 90 درجه در جهت عقربه های ساعت بگردانید تا جریان وارد نازل شود. می توانید پیش از برقرار کردن جریان آب، ابتدا نازل را در دهان قرار دهید.

برای انجام شستشو پس از وارد کردن نازل در دهان کمی به سمت روشویی خم شوید و با دهانی نیمه باز دهان و دندان خود را بشویید. در هر بار تنها لازم است 1 دقیقه شستشو را ادامه دهید.

لطفا راهنمای همراه محصول را با دقت مطالعه فرمایید.

2-چرا در هنگام استفاده از آکواجت احساس ناراحتی در لثه وجود دارد؟

دستگاه آکواجت در دانشکده دندان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت یک طرح بالینی مورد تحقیق قرارگرفته است. نتیجه بررسی کیفیت  عملکرد دستگاه برروی افراد نشان می دهد که نباید التهاب وجراحت در هنگام استفاده اتفاق بیافتد.

احساس التهاب به دلایل مختلفی صورت می پذیرد. یکی اینکه وضعیت لثه ها نا مناسب باشد. دیگری اینکه فشار آب در شیر خروجی بالاتر از حد مورد نیاز است.

در صورتی که فشار آب بسایر بالاست از راهکارهای زیر برای تنظیم فشار بهره ببرید:

الف) از شیر روشویی برای تنظیم خروجی آب بهره بگیرید.

ب) از اهرم موجود بر روی شیر آکوا جت برای تنظیم جت آب بهره بگیرید.

ج) از شیر پیسوار نصب شده بر روی دیوار و زیر کاسه روشویی استفاده کنید. این کار را یک بار انجام دهید تا میزان گذر آب در شیر روشویی اندکی کاسته شود. به این ترتیب میزان مصرف آب نیز کاهش می یابد.

نکته مهم: در نظر داشته باشید که علت نصب شیر پیسوار نیز تنظیم فشار و گذر آب در شیرهای روشویی است. در اغلب موارد پمپ نصب شده برای انتقال آب قدرتی بالاتر از حد مورد نیاز دارد. با تنظیم گذر آب در تمام روشویی های منزل به کمک شیر پیسوار نصب شده برروی دیوار در صرفه جویی در مصرف آب بکوشیم.

3- چرا در هنگام استفاده از آکواجت برروی زبان احساس قلقلک وجود دارد؟

سطح زبان از پوشیده از اعصاب است. برخورد جت با آن باعث ایجاد حسی از قلقلک می گردد و این امری طبیعی است. به مرور با استفاده از آکواجت این متعادل تر می گردد.

4- چرا در هنگام استفاده از آکواجت احساسی از درد در دندان بوجود می آید؟

این موضوع دلایل مختلفی دارد. از جمله اینکه:

1- دندان مورد نظر دچار مشل است و نیاز به مراقبت های دندان پزشکی دارد.

2- سرعت جت کمی بالاست که ازطریق راهنمای پرسش دوم قابل حل است.

3- آب، سرد است که با استفاده از آبِ نیم گرم قابل حل است.

نکته: دندان های انسان در طول عمر او مورد تنش های فشاری و حرارتی، برودتی قرار می گیرند. این تنش های باعث ایجاد ترک های مویین بر  سطح دندان خواهند شد. برخورد جت آب به دندان در محل این ترک ها مخصوصا بر روی دو دندان جلوییِ بالا می تواند حسی از درد ایجاد کند. این درد گذرا بوده و باقی نمی ماند.

5- آکواجت را چطور تهیه کنیم؟ محصول چگونه ارسال می شود؟

شما می توانید این محصول را از طریق شماره تلفن :

09193156196

سفارش دهید.

همچنین امکان خرید اینترنتی برروی وب سایت وجود دارد.

امکان خرید این محصول از داروخانه ها هم وجود دارد. به مشاهده لیست داروخانه ها اینجا کلیک نمایید.

پس از ثبت سفارش و تسویه وجه، آکواجت از طریق پست پیشتاز یا سرویس هایی همچون تیپاکس برای شما ارسال خواهد شد. محصول در تهران ظرف حداکثر 3 روز و در شهرهای دیگر حداکثر ۱ هفته به دست شما خواهد رسید.

6- نحوه صحیح استفاده از آکواجت چگونه است؟ آیا باید نازل را روی دندان ها بساییم یا بکشیم؟

برای اطلاع از نحوه صحیح استفاده از آکواجت، اینجا کلیک نمایید. این موضوع در بخش پایگاه دانش توضیح داده شده است.

به هیچ عنوان نازل آکواجت را روی دندانها نسایید و فشار ندهید. نازل را برروی لثه ها نیز فشار ندهید. نازل برای ایجاد جت است و از جریان باریکه آبی که از آن خارج می شود برای شستشو بهره بگیرید.

توجه کنید در حین استفاده از آکوا جت، باریکه آب را به نحوی که باعث جدایش مداوم لثه از دندان می شود نگیرید.

7- چرا آب از اتصال شلنگ به شیر، در محل بست آبی رنگ چکه می کند؟ چرا شلنگ از بست آبی رنگ خارج می شود؟

جهت اتصال بهتر شلنگ به شیر، یک قطعه پلاستیکی در انتهای شلنگ تعبیه شده است. آب به دو علت زیر ممکن است از محل بست آبی رنگ نشت کند.

1- فشار آب شیر روشویی زیاد است. در آکواجت برای جلوگیری از صدمه دیدن کاربر مکانیزمی وجود دارد تا در فشارهای بالا، بخشی از آب با نشت کردن از محل بستِ آبی رنگ خارج شده و باقی آب با سرعت مناسبتری از نازل خارج شود. با مراجعه به راهنمای سوال دوم این موضوع را رفع کنید.

2- اگر چنانچه فشار آب روشویی مناسب است و نشت وجود دارد ممکن است قطعه پلاستیکی انتهای شلنگ که به داخل بست آبی رنگ وارد می شود از انتهای شلنگ خارج شده و یا به درستی به شلنگ یا بست آبی رنگ اتصال ندارد. در شکل زیر این قطعه قابل مشاهده است. این قطعه پلاستیکی از دو قسمت تشکیل شده است. این دو قسمت، یک لوله ظریف زائده دار به همراه یک مهره پلاستیکی کوچک است که در انتهای شلنگ محکم می شوند.

bastinsta-3

این لیست متعاقبا تکمیل خواهد شد. لطفا پرسش های خود را با ما در میان بگذارید.

با سپاس

Contact Form Powered By : XYZScripts.com